De Opvoedingslijn helpt ouders (of ouderfiguren) met opvoedingsvragen om contact te leggen met medewerkers via telefoon, e-mail, chat en dit in alle anonimiteit.
Ouder of iemand anders die instaat voor de opvoeding
beantwoorden van vragen van ouders in verband met opvoeding.
Op de Opvoedingslijn kan je je vraag stellen via chat, mail of telefoon.
Er zijn verhalen van andere ouders terug te vinden.
Klik op de afbeeldingen om te vergroten.
‘Helder’ heeft drie betekenissen:
Deze app of website is hierop gescreend en is OK.
‘Toegankelijk’ heeft drie betekenissen:
Deze app of website is hierop gescreend en is OK.
‘Betrouwbaar’ heeft drie betekenissen:
Deze app of website is hierop gescreend en is OK.
Het is niet evident om apps of websites in je begeleidingspraktijk te integreren. Inspirerend materiaal hiervoor vind je in de mediatheek van www.onlinehulp-vlaanderen.be.
Professionals kunnen contact opnemen met de Opvoedingslijn via info@keerkring.be